I wish I could turn back time...

hej hopp alla glada, jag kom nyss hem från stan och nu sitter Lina och jag och sjunger med till låtar.
Köpte sushi igen men åt inte av den utan råkade micra den när jag skulle tina den så var tvungen att slänge skiten.
Hahah jag satt och mobbade en stackars kille på bussen, han blev nog lite rädd för mig.
Var så hungrig när vi åkte in till stan så jag ringde desperat till mamma så att hon kunde sätta in lite pengar så jag kunde köpa nått att äta... ja jag är fattig!
Fast det verkar som att det ska lösa sig med min ekonomi då jag kommer få mer pengar än förrut.
Känner mig lite halvsjuk så jag låg och tyckte synd om mig själv på en bänk i stan medan alla gav mig konstiga blickar. Får man inte ligga på en bänk utan att bli utstirrad nuför tiden. Vi har inga planer för kvällutan vi blir nog sittande här vid datan. Jag borde plugga lite också... Puss

Jag ligger och töntar mig på bänken


Lina kina gone wild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0