It is you I have loved all along

Hejsan,
underbart fint väder idag! Har suttit ute i solen ett tag och drukit en god drink, med persika smak. Pratat med Jossan i över en timme. Vi har jämt så mycket att säga. Ikväll ska jag hem till Sofia det är nämligen middag där. Vet inte vad jag ska ha på mig bara aldrig kul med klädpanik... Måste också göra kompletterings uppgifterna för då får jag nämligen ett par skor som jag vill ha. Så det är lika bra att göra dom fort också. 

Igår kväll, gjorde jag anisktsmask och hårinpackning, så håret känns helt underbart nu. Fixade naglarna och gjorde pedikyr också, känner mig superfräsh nu. Smörjde in mig med en underbar oljliknande kräm som luktar choklad, mums.

Men nu till uppgifterna, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0