It makes no sense

Nu sitter jag här med typ världens underbaraste ansiktmask ... den luktar vanilj och kola. Det är en sån ansiktmask som blir varm när man sätter den på huden och det gör den lite extra underbar. Ville typ äta upp den istället men den smakade inte gott... hahah testade faktiskt.

Hahah älskar bilden på mig ser helt svettig ut .. och nu märker jag att jag har droppat över hela tangentbordet.. dags att ta bort den kanske?


Dessa ur gulliga läppbalsam kommer från Ballmania, alla luktar vanilj de kostar 69 kr st


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hihi ja :D jag tyckte det jag med! hoppas allt är bra med dig! <3

2009-08-27 @ 20:59:21
Postat av: Leia

Okej, det ska bli roligt att få testa i alla fall. :D

Är den inte bra köper man någon annan istället.

2009-08-27 @ 21:33:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: ullis

haha asså bea ;)

fan vad gulligt läppbalsam!

2009-08-28 @ 16:22:38
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0