Love me, hate me, say what you want about me

Nu är jag tröttare än någonsin, blir nog att bara vara hemma några dagar. Har lite grejer som ska fixas här ändå. Var ute och övningskörde för första gången idag, det gick riktigt bra faktiskt! Så nu är jag taggad på att köra mer. Brorsan drar iväg och ska göra lumpen imorgon. Så nu "slipper" jag honom ett tag...aja ett plus är ju att datan kommer stå ledig. Min är lite konstig så jag brukar undvika att sitta vid den. 

Helgens festande var kul men det blev lite för galet kanske. Lina och jag hade ju trevligt tillsammans i alla fall. Haha!

Det var otroligt skönt att komma iväg till spa dagen efter i alla fall. Fick som sagt en hot chocolate massage. Jag luktade som en chokladpralin efter ville bara äta upp mig själv. Sen satt jag och tryckte i mig jordgubbar ocg passionsfrukt på hotellrummet, med ett glas champange till. Pratade lite med Lina i telefon och bara tog det lugnt.
Sen var det då dags för middag, trodde jag skulle spricka när vi var klara. fyra rätter blev lite mycket för mig.
Efter det badade vi jacuzzi nere vid sjön,
 känner mig rätt utvilad nu faktiskt. Trots att jag varit igång i säkert 2 veckor utan paus. Så nu är det dags att göra lite kompletteringsuppgifter till skolan, Puss

Jessica och jag


Jessica och jag som uteliggare, haha

Champange

På väg ner till Jacuzzin

Det är så mörkt att det inte syns men Jacuzzin ligger precis brevid en sjö, jätte mysiigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0