Sometimes I'm gonna have to lose

Nu sitter jag här igen, borde kanske fortsätta jobba lite med kompletterings uppgifterna men jag orkar inte det just nu faktiskt. Stefanie och jag åkte in till stan och gled runt där ett tag. Jag kollade på massa saker jag ville ha medan hon köpte det hon ville ha. Blir galen på att jag inte har några pengar!
"Rik, ung, snygg, singel kille sökes."
 Vi blev typ uttorkade ett tag och skulle köpa en cola, men dom tog inte kort någonstans så vi var tvugna att gå hur långt som helst bara för det! Nää inte min tur dag idag direkt.
Men hon har åkt hem nu så nu sitter jag här själv, ska nog vara med Lina senare.
Fick hem ett armband på posten idag, inte min stil men men...

Sen så drack jag ekologisk läsk. Jag brukar tänka på att köpa ekologisk så jag tänkte att jag skulle testa...
Okej det var kanske inte super duper gott men ett stort plus är ju att de är ekologiskt. Annars föredrar jag nog vanlig läsk.
Puss

Fett snygg bild, oh yeees

Ekologisk läsk

armbandet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt armbandet? Det var jätte fin! :)

2009-08-05 @ 20:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0