This is a love story

Hejsan, idag blev jag hemma faktiskt... Vaknade upp med värsta huvudvärken dessutom hostade jag hela natten och kunde inte sova en blund. Så idag är mitt mål att göra klart naturkunskaps arbetet så jag får den där väskan.
Annars händer det inte så mycket..förrutom att det regnar så mycket att man nästan kan bada på min altan...

Jag hämtade ut en gratis mascara från kicks här om dagen, hypnôse drama från lancôme. Testade den igår men den var inte så jätte bra faktiskt, bevisar bara att budget mascorar fungerar lika bra xom lyx i längden. Jag tycker däremot att det är viktigt att satsa på en lite dyrare foundation. Jag Brukar ha en foundation från make up store och den är superbra! Puss


Här är då resultatet :
Vänster öga med mascaran
höger öga helt utan mascara


Kommentarer
Postat av: Linda ♥

Ja, usch! Hosta är väl det värsta som finns? Hade lunginflammation en gång, och herregud vad jag hostade. Hela nätterna och dagarna!

2009-08-26 @ 17:21:03
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0