I don't have to be right

Hej alla söta, blev inget bloggande igår men jag hoppas att ni klarade er ändå. Var ju på grönalund men söttjejerna. Det var kul där och vi åkta så mycket som vi hann. Även om jag inte åkte fritt fall eftersom jag är fullkomligt livrädd när jag sitter där högst uppe. Jag har åkt den men hoppade över det den här gången.
Jessicas mobil blev stulen och vi gick runt och förföljde folk vi trodde hade tagit den, haha kan inte ha sett normalt ut. Jossan blev till och med utskälld för att hon stirrade för mycket på en killes fickor. Mördarblicken slår allt!
Fint väder var det, kanske lite för fint.... jag svettades som en jävla gris.
Senare på kvällen friade Jessica till mig så jag ska gifta mig nu, åhh jag är så kär <33 Hon gick ner på knä framför alla och bad om min hand, jag är så lycklig.
Idag blir det nog ut och springa, eller lite senare för nu är det tok för varmt. Kankse ska lägga mig i solen och steka mig ett tag. Jossan är fortfarande kvar här kan inte vänta tills hon åker hem !!!! fan va jobbig hon är... nu sitter hon och läser vad jag skriver också LÅT MIG VARA!!! 
Men nu ska jag och göra nått vettigt itsället för att sitta och häcka vid datan. Puss

Lina kina och jag 


Lina jag och Jessica

Este amor!

Stupid girls

<3


Kommentarer
Postat av: ullis

hahaha fan vad sköna ni är :D

2009-08-10 @ 17:22:14
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0