Without saying a word you can light up the dark

Hejsan, nu har jag verkligen sovit ut, vaknade vid elva först och svarade på lite sms men sen har jag sovit till nu typ... haha!
Igår drog Lina och jag till Nacka till hennes kompis oscar. Trodde det skulle ta hur lång tid som helst att åka dit men det var inte så farligt.
Efter det drog vi hem till Sofia, mitt glada humör hade försvunnit vid det laget så jag satt och såg sur ut hela tiden där...
Varför ska folk säga saker som inte ens är sant?! jävligt onödigt!
Ikväll ska jag mysa ner mig framför tvn och sätta på en film. Känner mig lite små sjuk och dom avråder ju en från att komma till skolan då men jag vill inte missa saker nu i början... Puss


Massa kärlek till underbara Lina<3

Kommentarer
Postat av: Jeannie

Hihi okej aa dom flesta säger de :)

2009-08-23 @ 20:22:47
URL: http://einnaej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0