Life is a game

Idag har det varit en skön hemma kväll.
Jag har bakat pepparkakor med familjen dom blev lika fula som varje år, pappa kavlar ut en stor deg och använder alltid samma form hela tiden trycker ut säkert femtio stycken av samma sort och antingen är dom jätte tunna eller jätte tjocka. Men bakat har vi gjort i alla fall sen blev det middag och efter den var jag så mätt att jag inte visste vad jag skulle ta mig till.
Mamma och jag ställde oss och började klista ihop alla delar till pepparkakshuset och vi fick ihop det till slut, men det var inte lätt. Så nu har jag fixat med glasyr och nu står huset på plats. Det börjar riktigt kännas att julen närmar sig....
Nu ska jag sätta på en film äta lite chips och sen sova, Puss!




Kommentarer
Postat av: Moa

MYSIGT!

2009-12-06 @ 11:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0