Costa rica

Hejsan,
Igår så hittade jag faktiskt på lite mera än bara städade rummet. Lina ringde och frågade om jag ville vara med henne och det förslaget tackade jag såklart inte nej till. Så jag åkte hem till Daniel och mötte upp henne där. Dit kom det lite folk, Sen drog vi ett gäng till Felicia.
När vi skulle hem tog det säkert 1½ timme att gå, helt sjukt.

Jag har fått ett nytt smeknamn också "costa rica" haha. Sen på morgonen vaknar jag av att dom har satt på en låt som tydligen kommer från costa rica på hur hög volym som helst. Sen lyssnade vi på den hela morgonen, hur bra som helst jag gillare...eller nått.

Nu ska jag snart iväg till Stefanie och träffa henne det var ett tag sen så det ska bli kul att träffa henne igen. Så nu måste jag fixa mig, Puss.

Haha slänger in den super sköna låten också, bara för er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den är så jävla vbra

2009-07-28 @ 23:46:58
URL: http://vonlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0