Honey, i'm home

Kunde inte ens komma in på internet dom sista dagarna, men nu är jag i alla fall hemma.
Det var trevligt att vara där och så men återigen så skönt att komma hem.

Ja dom sista dagarna som jag inte kunde använda internet under har vi inte gjort så mycket egentligen.
En dag gick vi någon gammal slottsruin, haha ganska tråkigt faktiskt. Fast jag klappade lite söta kossor som gick runt på alvaret. Och en dag var vi och tittade på några raukar kändes ganska värdelöst det med. Sen åkte vi och badade i alla fall. Hittade manetar i vattnet.
Måste också nämna att vi åt så god mat sista kvällen. Vi gick till en liten resturang som låg precis brevid vattnet. Jag valde vildsvinsfilé?! För det var den enda dom hade som inte hade fisk i sig. Det var såååååå gott. 
Kommer faktiskt inte ihåg vad vi har gjort mer...

Just nu sitter jag och terrar Jessica men hon svarar inte, vilken överrasking! Aja nu ska jag forstätta med att terra henne puss.




Kommentarer
Postat av: Siljem

Haha, Kossor! noe så rart! På norsk: Kuer

2009-07-25 @ 02:07:29
URL: http://shebaandme.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0