I can't stand the sound

Idag har varit en seg dag
. Sov ut riktigt läge vilket är bra men sen tvingade mamma med mig runt till möbel affärer och allt var det var. Sen köpte jag i alla fall med mig thai mat hem. Gott som fan var det. Resten av dagen har jag spenderat med att städa upp i rummet, det tog ett tag kan jag säga men nu är det super duper rent och fint.

Igår så åkte jag iväg fast jag inte mådde så bra. Lina Daniel och jag tröttnade ganska fort så vi gick hem till Daniel och kollade på tv. På vägen hem till Daniel plockade Lina och jag körsbär så gott!

Nu ska jag ringa runt till några och kolla om det var någon som skulle följa med till mitt landställe för jag drar nämligen iväg dit imorgon och vill helst inte vara där utan någon kompis. Puss


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Tack för din röst, Hände hos dig då ?

2009-07-12 @ 20:47:58
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0