It's really good to hear your voice

Hej alla glada, nu är jag hemma efter några dagar på Väddö. Det har varit ganska skönt där borta men ändå så underbart att komma hem. Man uppskattar mer att vara hemma när man har varit borta faktiskt. Nu njuter jag av att sitta här och inte ha någonting att göra. Senare ska Jessica och jag träffa Lina, förhoppningsvis ska vi hitta på något kul. Måste ju passa på eftersom att jag åker iväg på söndag igen.

När jag var borta på Väddö har jag mest tagit det lugnt. Jessica och jag har badat och solat lite grann. Suttit på knappkarlsson och druckit san pellecrino. Tagit bort fästingar från min stackars kanin. Seriöst jag hittade säkert över 50 fästingar på han.

Jessica och jag var galet taggade på att kolla på bio också men det verkar inte som om sf ville att vi ska göra det. Internet var jätte segt och enbart på sfs hemmsida och sen när vi väl skulle boka biljetter så kunde man inte reservera utan bara köpa. Så började vi dra fram kreditkort och grejer. Vi skrev in allt och tryckte på okej, men sen funkade det tydligen inte så jag blev sur och sket i det.

Nu ska jag göra mig något gott att äta, sätta mig framför tven och bara ta det lugnt ett tag. Sen ska jag packa upp allt och slänga ner i tvätten. Senare ska jag sminka mig och dra iväg till Jessica. Så vi hörs imorgon, Puss


Lägg märke till dom snygga skorna

Skön sommarkväll

Jessica vid Simpnäs

Strandpromenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0