Places I can't reach

Hejsan, gårdagen var ju sådär... Men det ver kul att träffa tjejerna i alla fall. Vi gick hem till Jessica ganska tidigt där vi kollade på king kong men jag missade hela filmen eftersom jag somnade i soffan.
Idag har jag redan hunnit vara i täby centrum en snabbis. Där bokade jag bio biljetter till Jessica och mig och köpte två klänningar.
Nu ska jag iväg och käka kakor med släkten. Haha.
Sedan blir det packa ihop alla grejer tills Öland eftersom jag åker imorgon. Sen åka iväg till bion.
Så jag har egentligen inte tid med att sitta här. Men nu ska jag ta en macka eller nått innan jag svälter ihjäl. Puss




Kommentarer
Postat av: Jossan

Fiina :D

2009-07-18 @ 13:49:03
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0