Same shit

Nu har jag vandrat runt lite i borgholmen. Kollat hur det ser ut och så. Hunnit ta en fika på ett litet sött Café också.
Hotellrummet är bättre än det jag hade igår mycket större och ljusare. Så jag är nöjd dessutom helt ok utsikt. Man kunde fått mycket sämre så det känns bra.
Det var soligt när vi kom hit men massa gråa moln har kommit så det verkar som om det kommer regna under natten. Men imorgon ska det bli ganska bra väder så jag hoppas på det. Vi hade fått plats ganska tidigt på resturangen så jag måste fixa mig strax. Tänkte bara sätta mig vid min älskade data ett tag och kolla så att internet funkar och... ja det gör det =D super nice.



 

Utsikten då


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0