Something is wrong

Tjenare, igår kväll låg Jessica och jag hemma och kollade på film och käkade godis. Kände att jag behövde vila upp mig lite, men idag ska vi på tjejmiddag hos Persa. Ska bli jätte kul, så nu ska vi iväg och köpa pressent till henne. Hoppas att jag får med mig något till mig själv också.
Kanske inte blir någon mer uppdatering idag, men ni klarar er nog. Puss

En lite sista grej bara... Jag har alltid tyckt att det är konstig att jag är starkare i väster arm än höger men jag har kommit på varför nu. Det är för att jag alltid bär väskan med vänster arm, så det är nog dags att byta till höger nu. Man kan ju undra vad jag har i väskan...tegelstenar?


Kommentarer
Postat av: Dolly

ååh va gott :p

2009-07-27 @ 18:28:02
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0