there is so many things I hate about you

Hallå alla gulliga, idag började dagen mett ett telefon samtal från Jossan. Henne pratade jag med i en evighet eller njaa men en och en halv timme kanske. Sen pratade jag med Jessica ett tag sen Lina sen Jossan igen. Så nu är klockan redan halv tre.
Runt klockan sex så bär det av till väddö där mitt landställe ligger. Tur som jag har så kunde Jessica följa med Stefanie kunde tyvärr inte.
Jag kommer hem på fredag och sen drar jag iväg till Öland på söndag. Så det kommer inte bli mycket bloggande på ett tag.
Jag vet att jag har börjat bli så tråkig här i bloggen, men jag ska bättra mig!
Men nu ska jag packa, Puss.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Då kan vi röja en dag iaf :) <3

2009-07-13 @ 15:37:38
URL: http://kungjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0