Why can't you just hold me?

Hejsan, nu är jag helt slut verkligen. Det var så jobbigt att cykla. Nu är jag hemma hos mig själv, måste fixa lite saker, duscha, packa, fixa naglarna, städa lite, raka benen och noppa ögonbrynen, ja lite tjej grejjer.  

 Imorgon så ska jag ut och springa, sen åka in till täbycentrum och möta Jessica, och sen hem till Anahita. Så jag har lite att göra då med. Men måste hem ganska tidigt imorgon för jag ska åka till spa på Lördag. Underbart ska få massage och grejjer.

Idag var jag och köpte lite saker som jag sa, det blev 2 par nya strumpbyxor det behövs ju jämt, och sen fick jag med mig ett urgulligt armband. Tjejer kan inte få nog av smycken. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0