Dance, dance like a lunatic

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag och känner att det är dags igen.
Har mest solat om dagarna, har faktiskt inte gjort mycket annat. Har jobbat på brännan stenhårt men verkar inte som om jag blir brunare så jag har tagit i med hårdhanskarna och köpt hawaiian tropic tanning oil, utan solskydd såklart. Här ska det gräddas!
Har badat som en galning och jag vet inte vad jag ska skriva mer....
Jag har dragit på mig en förkyling och låg med feber en kväll och nu låter jag som en gammal nersupen kärring. På onsdag åker jag upp till långsele, Jessica har sitt landställe där. Vet inte riktikt hur länge jag ska stanna men det blir nog nästan en vecka.

Lite update om tanden, var ju hos tandläkaren idag...där gjorde dom lite frys och el test. Tanden verkar ganska död faktiskt =(
Jag ska tillbaka snart igen och göra testerna igen och om det har blivit sämre är det rotfylling som gäller. Nu håller vi tummarna för att jag ska slippa det. 

Nu ska jag packa upp mina väskor för att sedan packa dom igen, har inte hunnit packa upp efter Irland eftersom jag inte varit hemma. Så nu är det dags. Hare bäst gullungar!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0