Egoistical bitch, yeah thats me

Dagan började med att jag pallrade mig till skolan två timmar för tidig för ingen hade berättat för mig att vi inte hade någon samhällskunskap. Yeeey, men ingen hade berättat det för Jessica heller så vi åkte till min mammas jobb, drack te och sov lite till. Väl i skolan fanns det inte så mycket där att göra egentligen. Jag har städat ur mitt skåp nu i alla fall. Det känns verkligen bra att det är snart är sommarlov!

Sen efter skolan följde Jossan och Jessica med mig hem vi kollade på sagan om de två tornen, nu är det bara sista delen kvar.(jag har sett filmerna förrut) Jag råkade somna i sådär en kvart så jag missade lite. Ikväll är det greys anatomy säsongs avslutning, I'ts better be good.

För några sekunder sen fick jag också veta att min brorsa har åkt iväg på kryssning, jag tycker det är bra att jag blir underrättad om saker här hemma...Kommunikation finns det något som heter!




Kommentarer
Postat av: Ullis

ååh vad mysigt det ser ut :D

2009-06-11 @ 14:36:29
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0