Going back to where we began

Nu har man varit hos pållen, ska snart kolla igenom vad jag har för skolarbeten att göra. Men först vill jag äta så nu sitter jag inne på msn och kollar runt lite på facebook i väntan på maten. 

Sen ska jag tipsa om en sak för er som har dåliga naglar. Mina naglar brukar vika sig och skiva sig ja allt dåligt man kan tänka sig. Så jag brukar lägga på Aco's nagelförstärkare. Den gör naglarna starka fort. Den är inte som ett vanligt nackellack utan syns inte när man har använt det. Och det kostar inte massor heller, finns att köpa på Apoteket.


Dags för mat nu, Puss

Kommentarer
Postat av: frida

söt blogg, kolla gärna in min :)

puss

2009-06-03 @ 08:25:14
URL: http://fridamalmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0