I was gonna go to class but then i got...retarded?

Hahaha, jag ska bara skriva en kul grej, aa kul enligt min mongo humor i alla fall.
Jessica och jag hade cyklat och hämtat hennes lillebror från skolan. När vi väl är framme skulle vi ställa in cycklarna i förrådet så hör vi något konstigt ljud. "Det är fulla studenter överallt ju" säger jessica, men sen när vi kommer runt hörnet ser vi att det är en utvecklingsstörd som går ur en bil.

(och nej jag har inget speciellt emot utvecklinsstörda)
Den störda blir skit glad ock skriker "tjejer" med gäll röst. Sen börjar han skrika, visa pattarna! visa pattarna! så jag drar upp tröjan och visar hela skiten...Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0