In the streets

Jag är galet trött sen gårdagen, blev lite champange och cider. Det var ganska trevligt igår och det är alltid trevligt att träffa Ulrika. Mamma lät mig slippa skolan idag! Så nu har jag tid att städa rummet och fixa mig. Men nu ska jag äta frukost för snart ska jag hämta upp Stefanie som ska komma på min brorsas mottagning. Puss

Donken svull innan utspringet.

Och det här var det jag hade på mig hela dagen:
Klänning:
Vila
Skor: United colors of benetton
Skärp: H&M

Champangen på plats

hmm, ja vad säger man?

Bara för att ulken är så söt




Kommentarer
Postat av: ullis

ser att du valde den finaste bilden på mig...

2009-06-06 @ 17:13:31
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0