Let's go insane

Jessica drog precis, och jag hade rätt vi tog det bara lugnt idag. Vi kollade på sagan om ringen, haha vilka töntar vi är. Vi har planer att kolla på tvåan ocg trean under sommaren också. Till filmen käkade vi chokladmousse och drack läsk. Blev ostbågar också. Vad har hänt med mig, måste tänka på formen! Fast vi tog en liten promenad sen, inte för att det hjälper så mycket men det är alltid något.

Har nyss plockat upp min tvätthög som låg nere i tvättstugam, och jag skojjar inte det tog en halvtimme att plocka in allt i garderoben. Nu ska jag käka mat och efter den är det ugly betty och sen desperate housewives, gotta love it, Puss




Kommentarer
Postat av: Karl-vylander

din blogg e grym ! älskar sagam om kuk ringen !!!!!!!!!!!!! galetmycketbea is the shiit =D

2009-06-10 @ 20:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0