Nothing can take you away from me

Tjena alla söta, ni kanske har märkt att jag inte bloggar så mycket....men jag behöver lite sommarlov från bloggen. Jag kommer nog skriva några inlägg i veckan men inte alls lika mycket som vanligt. Igår låg Jessica Lina och jag och Solade hela dan, drack drikar och bara tod det lugnt. Idag var jag ända ute på Rindö, varför jag hamnade där vet jag knappt själv. Jessica, Persa, Lina och jag skulle åka och bada sen kom vi lite fel och åkte en färga över dit.Vi åkte med buss runt ön och sen tillbaka för att slutligen hamna på Eriksöbadet. Någonstans på vägen kom Daniel och Jocke också. Där badade vi och solade badade och käkade glass.
Imorgon blir det samma sak, utan den onödiga trippen till Rindö.
Ni sitter Jessica och jag hemma hos mig redo att kolla på sista filmen av sagan om ringen. (vi han aldrig det innan jag skulle till Irland) Så puss på er alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0