Nothing left to prove

Ursäkta att jag inte har uppdaterat. Men ni får vänja er vid det nu för jag kommer inte blogga på en hel vecka. Åker som sagt till Irland imorgon. Där ska jag bo på en herrgård. Stället heter flowerhill och det finns en liten stad i närheten. Jag ska åka dit och träna fälttävlan, för er som undrar. Så imorgon bär det av till Arlanda och sen iväg mot Dublin. Det blir nog roligt tror  jag, men kommer sakna alla mina sötnosar =)

Igår så var vi först hos Sofia, sen vet jag inte vad vi höll på med ett tag. Drog runt lite här och var. en sen hämtade Bigmac upp oss, och där blev vi kvar över natten. Nu sitter jag här med Jessica vi letar efter en film att titta på i väntan på att min mamma ska hämta upp oss. När jag kommer hem ska jag packa. Sen ska Jessica och jag kolla på sista delen av sagan om ringen.  Nu har Jessica letat upp en film vi ska titta på, hoppas den är bra, Puss

Kommentarer
Postat av: emma

Ha det så kuuul! :D

2009-06-13 @ 17:16:26
URL: http://quiwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0