San fransisco dreaming

Jag har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna, men nu har det lugnat ner sig. Så nu har jag tid att blogga lite. Som ni kanske vet så har jag varit på studentmottagningar och igår så var det min broras tur att ta studenten. Det var super bra stämmning och alla var jätte glada. God mat champange, baileys. Stefanie och Ullis var här, vi dansade och hade det kul, konstigt att tre tjejer kan ha så kul för sig själva. Men ni är grymma tjejer!
Stefanie och jag åkte flak, det var jätte roligt och det sprutades vilt av öl och champange. Det dåliga var bara att vi hade lockat håret men det fick bara vara det i säkert en halvtimme för sen var det dränkt av tjugo flak öl. Nu är jag mer taggad på att ta studenten än någonsin, vilken jävla röta att det är två år kvar!

Den här fina öl hatten fick min bror ha på flaket!

Grattis till studenten Max!

Snygg min jag gör, Aja "Stefan" och jag på flaket i alla fall...

Ser godare ut än vad det smakade...

Jag ser lite konstig ut i proportionerna men det skiter vi i, det här var i alla fall det jag hade på mig:
Klänning: Chicy.se
Skor: Pieces
Skärp: H&M

Ullis & Stefanie

Schhhkåål!

Längtar till jag får ha en mössa med mitt namn på!

De är så hon gör det..

Kommentarer
Postat av: Ullis

jag måste få dessa bilder av dig!facebook eller vad som helst :D

2009-06-06 @ 23:42:03
URL: http://sumo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0