Summer time

Nu har jag lite tid över till att blogga så jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg. Jag har lagt märke till att det inte finns ett enda moln på himlen idag så jag kommer antagligen att vara ute en hel del. Lina och Jessica ligger och sover där nere, funderar på om jag ska väcka dom snart. 
I förigår var jag med Jessica och Lina, vi var hemma hos Jessica sen gick vi en promenad och hamnade hemma hos Daniel. Igår så var vi bara hemma och kollade på film. Känner mig som värsta slöfocken. Ligger bara hemma och degar hela dagarna. Men jag behöver vila upp mig efter Irland, det blev ganska intensivt.

Apråpå Irland, jag ska lägga upp lite bilder därifrån. Jag hade det jätte kul därborta, träffade massa kul människor och så.
Vi bodde på en stor herrgård som ligger nära en "by" som heter Portumna. Vi hade jätte bra väder varenda dag som tur var, det regnar hur mycket som helst där egentligen. Vi käkade pizza nästan varenda dag, känner mig så otroligt onyttig. Så nu blir det sallad i en vecka. Jag tänker inte gå in så mycket på det här med hästarna, men vi red två gånger per dag. De hade så sjukt mycket teräng hinder där att det var galet, kändes som om dom aldrig skulle ta slut. Hittade en helt underbar häst jag vill ta med mig hem men han var för stor för att packa ner i väskan, tyvär.

Jag som sitter på världens största häst typ

Huset vi bodde i

Lite Irlänsk natur

Jag och Rebecca på någon pub

Man gick alltid ner i vattnet med hästarna och lät dom dricka och äta


Kommentarer
Postat av: Aida

ååå!!! Flowerhill <3 Men veldig fine bilder du har da!!! =P hehehe

2009-06-23 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0