We get it every night

Har badat idag igen, blev i Vaxholm idag. Superhärligt! Använde min nya sol olja vet inte om den hjälpte så jätte mycket, men man kan alltid hoppas =)
 Imorgon blir det att åka bil i typ 8-9 timmar. Herregud..fast vi ska stanna till i skelefteå det är någon grej där vi ska på. Så vi ska faktiskt inte åka så tidigt imorgon utan vid två tiden. Idag har jag köpt mig massor av resegodis och annat smått och gott som kan behövas. Så nu gäller det bara att packa allt som behövs och försöka att inte glömma något.
Jag var tvungen att köpa nya skor idag för mina gick knappt att ha längre jag fick skavsår och dom började gå sönder.
När jag kom hem satt jag ute i solen och drack rosévin. Vin är inte riktigt min grej...fast Rosévin är ganska gott faktiskt
Plus att jag fick veta en grej som gjorde mig lite glad, hoppas hoppas!
Puss på er alla, sakna mig inte för mycket

Lite sne bild men här får ni se hur dem ser ut


Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag vill veta vad det var som gjorde dig lite glad å som du hoppas på!!:D

2009-06-30 @ 19:11:59
Postat av: Anonym

du har så snygg still bebis :)

2009-07-04 @ 23:43:37
URL: http://vonlina.blogg.se/
Postat av: nicole

köpta på Belle eller hur? ;)

2009-07-10 @ 10:32:20
URL: http://hemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0