Film och Godis

Fest i fredags, svårt att hitta dit men ännu svårare att hitta hem. Jessica och jag virrade runt i tre timmar och letade efter bussen. när vi väl hittade busshållsplatsen hade bussen nyss gått och gick inte igen förns om en timme. Men vi kom hem till slut, nästa dag ägnade vi åt TV och godis. Ingen av oss var taggad på nått annat så vi hyrde film och bara tog det lugnt. Jag sommnade i soffan ganska tidigt och vaknade med världens halsont, var ganska medveten om att det skulle komma eftersom jag låtit ganska risig dom senaste dagarna, har knappt kunnat prata.
 Får se om det blir någon skola imorgon för mig. Kollade nyss på Gossip girl och Wipeout, piggar upp i allt det dåliga. Det snöar igen också kändes som om det skulle bli vår men tydligen inte. Nu ska jag lägga mig i sängen med en kopp te och titta på tv. 
puss o kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0