Greys anatomy!

Ännu ett känslofyllt avsnitt av Greys anatomy, det är verkligen ett av mina favorit program.
Känns som hela min dag har varit lite knasig, så nu på kvällen är det skönt att bara slappna av.
Sitter här med en kopp vanilj-rabarber te och bara tar det lungt.
Ska ut och springa med min kompis imorgon, det betyder att jag kan äta nått onyttigt utan att få dåligt samvete.
Har försökt fixa med bloggens utseende men jag kommer inte underfund med hur jag ska göra.
Var en gång i tiden bra på Html koder och sånt, men det verkar har försvunnit, blir inte klok på hur det här fungerar.
Nu är det dags att ta bort sminket ,borsta tänderna, och gå och lägga sig så, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0