Hejhopp

Var så seg på morgonen när jag vaknade, hade ingen lust att gå upp men ibland måste man fast man inte riktigt vill.
Blev försenad ändå och min snälla mamma skjutsade mig till skolan. Hade bara två lektioner idag för jag skulle på begravning.
Det var en jätte fin begravning och underbart gott fikabröd fick vi efter.
Sedan åkte min mamma och jag och shoppade. Köpte nya träningskläder, det är viktigt att känna sig snygg när man tränar! Blev också lite andra små saker, går inte många dagar mellan mina shopping rundor och nu är jag pank, borde skaffa jobb så jag har råd att köpa allt jag vill. lägger in en bild på min nya tränings outfit sen, ska bara köpa ett par byxor till först.  Ikväll är det greys anatomy, får jag inte missa, går klockan 9 på feman.

Eftersom detta är mitt första inlägg ska jag bara berätta lite om mig själv:
Jag heter Beatrice och är född 1992, bor med mamma pappa och en brorsa. Aa... inga konstigeheter med andra ord.
Nu är det dags för mat (sen middag som vanligt) Puss på er


Kommentarer
Postat av: Vylander Karl

hej

2009-03-29 @ 18:13:18
Postat av: Vylander Karl

Är du singel eller?

2009-03-29 @ 18:14:17
Postat av: Vylander Karl

Är du singel eller?

2009-03-30 @ 20:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0