Kanelbullar

Har varit sjuk sen i måndags nu, börjar tröttna lite smått på att bara ligga i sängen hela dagen. Var hos läkaren i tisdags där konstaterade vi att jag inte hade någon halsfluss. Fick nån medicin som skulle hjälpa mig att bli frisk fortare. Resten av dagarna har jag bara legat i min säng. Jag har inte orkar mycket mer men nu verkar det som att jag är på bättringsvägen men långt ifrån helt bra.

Inget festande för mig i helgen, men kanske bara bra det. Har massor av plugg att ta igen. Tvivlar på att jag kommer fixa det under helgen men hoppas att jag tar förnuftet till fånga och gör någonting i alla fall.

Mamma har bakat bullar och det doftar underbart i hela huset. Försökte äta en men det gjorde för ont att svälja, så jag tog en piggelin istället. Det har blivit ganska många sådana under dessa dagar.

Tror att min nya bikini kommer imorgon. Beställde den förra fredagen och det skulle ta 4-7 dagar. Hoppas den sitter bra bara!

Nu ska jag sova(om jag kan), Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0