Slapparfredag

Idag är det Lets Dance final, Ska kolla fast jag inte följt programmet. Det står alltså mellan Laila och Magnus, själv håller jag på Laila. Ska be mamma att hyra en film så jag kan fördriva resten av kvällen också.

Måste Köpa present till min kompis som fyller år snart, har redan köpt hälften men nu har jag hjärnsläpp och kommer inte på något mer att ge henne. Blir deprimerad av att vara pank och inte kunna köpa någonting. Men ny månad, nya pengar! Funderar på att köpa lite nya accessoarer. En ny väska skulle vara bra, tänkte köpa en i någon rolig färg då jag bara har svarta och bruna skinnväskor.


Bikinin har inte dykt upp än men den kommer nog snart. Men visst är den fin?
gh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0