Trött!

Han inte äta frukost idag så har varit extremt trött hela skoldagen.
Men när jag kom hem från skolan träffade jag Stefanie, det är alltid lika kul att vara med henne.
Hon är som ett lyckopiller! Vi va ute och sprang, passade på nu när det va så fint väder.
Sen gick vi hem och gjorde mellis, känns bra att äta efter att man har tränat.
Vi åkte till stallet och hon fick sätta upp alla hinder till mig. Ja, nån måste ju göra det tråkiga.
Egentligen har jag läxor att göra nu men mina krafter är slut. Dricker faktiskt morotsjuice nu, det är
sjukligt gott. Borde hoppa in i ducshen nu men jag sitter här och chattar istället.
Fast ska nog duscha nu ändå så att när jag är klar kan burra ner mig under täcket med en varm kopp te.
Puss o Kram      bara en sista sak, längtar inte ni också sjukt mycket till sommaren? såg den här bilden och blev så sugen på att bada i havet, längtar, längtar, längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0