Ingen skola idag heller

Blev en dag hemma till, är inte jätte dålig men skulle inte orka gå till skolan. Ska dricka te i massor och hoppas att halsen blir bra. Ska och shoppa med mamma senare, vi ska titta om vi kan hitta ett par skidor. Har redan allt till brädan och nya pjäxor nu är det bara skidor som saknas. Jag är lite kräsen med hur sakerna ska se ut och det är jätte svårt att hitta nått som är min smak.
Funderar på att beställa hem lite produkter från Accessora.se jag hade ett läppglans från crazy rumours och jag saknar det lite. Det luktade gott och smakade faktiskt gott också. Saknar också mitt body butter från Rose&co som hade underbart fin burk. Kanske köper något annat också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0