Ett litet inlägg bara

  • Det blev ett par skidor, Ljusblåa och jätte fina. Hittade en pressent också så nu är det avklarat. Nu ska jag bara köpa saker till mig själv. Köpte morotsjuice från brämhults idag det är så himmla gott!
    Verkar som att alla mina kompisar har blivit sjuka också kanske jag som har smittat dom?
    Imorgon ska jag till skolan, orkar inte egentligen men jag måste nog kämpa mig dit.
     
  • Det här va det jag drog på mig idag.
  • Svart skinnjacka - Salt
  • Linne - Gina tricot
  • Jeans - Tiger of sweden
  • Skor - United colors of Benetton

Jag har historia prov på tisdag och kan ingenting. Tycker det är så mycket i skolan jag hinner aldrig med någonting, och ligger efter i nästan alla ämnen. Det är bara att kämpa på.

Men nu ska jag kolla på film, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0