Vårkänslor

Steffa och jag åt massor med tårta och bullar hemma hos min mormor. Men hon var tvungen att åka hem sen, så då åkte jag till stallet. Idag är det Gossip girl klockan 7 på femman, ska såklart kolla på det, tänke sen kolla på en film och svulla nått gott jag rotar fram i skåpen. Är jätte sugen på Pringels!
Imorgon är det skola igen, känns nästan som om jag haft ett mini lov eftersom jag varit hemma en hel vecka. Men nu blir det tillbaka i skolbänken och slita. Fast på söndag ska jag åka upp till Sälen så förhoppningsvis kommer veckan gå fort. Ska shoppa lite i veckan om jag hinner, måste ha en pressent till min kompis.
Snödropparna har kommit upp i våra rabatter och nu önskar jag bara att det kunde komma sol som torkar upp all lera och får gräset att växa.  Den här bilden är från förra våren Längtar tills man kan ligga i gräset och sätta på sig sina tunna fina vårjackor.

Förra våren

Saknar tiden då allt var så lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0