Tisdag

Va i skolan idag, kämpade på så gott jag kunde. Han gå och kolla på lite skor innan jag åkte hem. Tåget gick bara till Täbykyrkby sen var vi tvugna att ta ersättningsbuss.  En bil hade fått motorstopp på spåret och Roslagsbanan körde på den och släpade den framför sig en bit. Lät tydligen jätte högt, min kompis såg nämligen händelsen.
Sitter och kollar på Simpsons, har sett alla avsnitt och jag börjar faktiskt tröttna på det. Ska käka lite mellis och sen läsa ut Snabba cash.
Fick en väska idag, den var ganska fin och det är alltid kul med ett tillskott.
Det är desperate housewives idag hoppas att jag hinner hem till det efter träningen.
Där e väskan jag fick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0