All I want is you

Nu har jag ätit duschat och fixat saker inför morgondagen. Dags att burra ner sig under täcket och kolla på TV ett tag. Men innan det ska jag göra iordning en smoothie till imorgon, jag är nämligen väldigt seg på morgonen så jag hinner inte fixa med sånt då. Blir en med jorgubb och banan smak, Mums!
Imorgon har jag bara naturkunskap och handledartid sen slutar jag, hur skönt är inte det!?
Nej dags att göra det jag ska, Puss

Kom på att jag måste tipsa om det här söta läppglanset från too faced. Det heter mood swing, och ändrar färg när man har det på sig, på mig blev det allt från cerise rosa till baby rosa. Inte nog med att det är en rolig grej, det sitter bra också. Och den söta beållaren får man inte glömma.

Kommentarer
Postat av: A

dina läppar är fina som dom är (:

2009-05-28 @ 22:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0