Baby when the lights go out...

Today im wearing this

Halsband - I.Me.My
Linne - H&M
Kofta - New yorker
Skärp - H&M
Kjol - Bubbleroom.se



Nu är det dags för tårta och kakor hos min kusin, då ser jag ut såhär. Vet inte riktigt vilken tid tjejmiddan börjar så jag kanske får stressigt att fixa mig. *suck*



Jag ska skaffa två nya tavlor till mitt rum. Jag vill ha personliga tavlor så jag har funderat på att använda bilder jag tagit själv. Eller varför inte ha bilder på mig själv? är man egoist så är man! Jag vet att man kan lämna in bilder till Gallerix och så fixar dom så att det blir tavlor. Vad tycker ni bilder som jag tagit själv eller bilder på mig?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0