Breaking free

Har inte hunnit uppdatera idag, har haft fullt upp hela dagen. Vi hade håltimme jätte länge så Jossan och jag gick och kollade efter skor men vi hittade inga. Jossan skulle boka tid hos frisören sen men hon klippte sig på direkten. Blev bra faktiskt. Efter det bar det av till skolan igen där vi skrev ett prov om socialpsykologi, jag tror jag lyckades få ihop till ett G i alla fall. Efter det skulle Jessica Jossan och jag fixa andra grejer men det stället var stängt så då bar det av till stan för min del.
Var på utförsäljningen på accessoara, där köpte jag ett par örhängen från Mi lajki. Sedan bar det av till NK för jag skulle köpa en ny BH, otroligt nog hittade jag en i min storlek. Väldigt skön var den också. Så jag hittade allt jag sökte och är ganska nöjd. Köpte Donken mat på vägen hem och har mumsat i mig den, Nu sitter jag och tittar på Greys anatomy och ska fortsätta med det, Hundrade avsnittet ju!
Puss på er alla

Paketet örhängerna kom i, Och ett av örhängerna. 



Min sallad från Donken, haha. BHn kom från Chantelle och är en S.k osynlig BH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0