Du vet jag vill...men kanske först om tre fyra år

Då var den jobbiga skoldagen slut, vi blev ju kvar där längre idag som jag skrev igår. Men Jessica var hemma idag så vi kunde inte träna så bra, men Malin hoppade in för henne (tack Malin =D)
Det regnar och är små ruggigt ute, blir inte ut och springa för mig idag alltså. Vem vet jag kanske myser ner mig och kollar på film. Inte kul att göra det för sig själv men så går det när man är ensam. Jossan ska nämligen på Derbyt ikväll, och den lilla råttan vill man ju inte följa med. Själv har jag inte fixat biljetter dit, så jag får lida här hemma. Nu ska Jossan och jag gå och göra nått kul, Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

lugnt :D

2009-05-19 @ 17:55:58
URL: http://muln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0