I can't do this

Nu har jag jobbat ihop till mina skor! Underbart, imorgon ska Jessica och jag åka och fixa lite saker så några skor kanske får följa med mig hem. Nu sitter jag och tittar på ugly betty snart är det desperate. Det gick bra med pållen idag, ovanligt bra faktiskt, han var jätte duktig...eller det kanske var jag som var duktig? Aja nu ska jag äta middag eftersom jag inte han det innan, hungrig som fan! Puss




Mamma lyckades ta en bild när jag var över hindret.
Jag antar att jag är en tvättäkta hästnörd innerst inne.

Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Hej!



Du har besökt min blogg och jag undrar därför om du skulle vilja svara på 2 frågor som jag ställer i min blogg, för att kunna förbättra bloggen för er läsare!



Kram Hälsogudinnan!

2009-05-27 @ 13:23:38
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0