I can't stop loving it

Börjar med att ursäkta mig för den dåliga uppdateringen så har jag det gjort. Jossan slaggade hos mig inatt vi somnade vid halv fem och kom upp sent idag. Sedan bar det av till pållen för min del, och mycket mer än det har jag faktiskt inte hunnit göra idag. Det blir Gossip girl senare, och mamma är seg och bestämde sig för att vi ska käka pizza till middag. Men jag kör på en sallad istället.
Igår kväll så drog vi på fest, dansade lite och så =) Jessica och alla drog vid typ halv två, så Jossan och jag drog då med. Vi skulle ta bussen som tar en halvtimme att gå till och vi hade ingen aning när den skulle gå. Vi blev helt överlyckliga för precis när vi kommer till buss stationen ser vi att bussen var på ingång, det gjorde verkligen min dag.
Nu är jag trött hungrig och extremt sugen på att ta fram min ben&jerrys. Men den kan jag äta när det är gossip girl. Nu ska jag hoppa in i duschen, Puss

(jag lånade lite bilder av dig sofia)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0