I try to run, but see I'm not that fast

Blev hemma idag, känner mig inte så frisk, feber och grejer. Vad är det för fel på mig? Jag är sjuk hela tiden, jag måste på nått sätt göra så att jag får bättre imunförsvar för det här funkar inte. Jag hoppas att jag blir frisk tills imorgon för då är det nämligen tjejmiddag hos Sofia. Och jag känner verkligen inte att jag har lust att ligga hemma i sängen hela helgen, och det är ju faktiskt långhelg nu också!

Blir ingen shopping eftersom jag är pank, men jag hoppas på att det kommer bli en solig helg så jag kan ligga och sola hela dagarna. Nu är det dags att få lite färg tycker jag. Pappa ska åka till Gotland också så jag behöver bara dras med mamma och brorsan. Jag måste bli frisk, annars kommer jag få psykbryt, blir tillbaka till sängen och vila nu helt enkelt, Puss


Kommentarer
Postat av: Stefan

Krya på dig snutt :(

2009-05-19 @ 19:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0