I'm losing you forever

Hej hopp, Nu sitter jag är och dricker te det är strålande fint väder, känns underbart. Blir nog till att sola lite idag, men ska nog följa med Jessica och köpa lite saker. Annars har jag inga planer.
 Igår när jag drog hem till Jessica mötte jag upp Lina, och sen letade vi kul. Och det hittade vi. Blev dock ganska sent men jag är pigg och glad ändå. Vi gick ner till sjön och hängde där ett tag, varför kan man ju undra sig?! Sen käkade vi när vi kom hem.
Vi tog inga bilder igår, så jag har inget att visa upp faktiskt. Men nu ska jag käka frukost, blir nog en smoothie, mums mums!
Det här var det jag lyckades fota igår. Märks att jag inte var så ihärdig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0