I'm not asking for a second chans

Tja alla glada, Sitter här med Stefanie och kom nyss hem från skolan. Måtse skriva en dialog som vi har på svenskan, vi ska nämligen spela upp en teater på stadsteatern om typ nån månad. Känns galet, jag går ju inte estetlinje lixom. Idag är det Uggly betty och Desperate housewives, yeey. Men först ska jag vara lite med Stefanie och sen till stallet. Ni får ha det bra så uppdaterar jag sen, Puss


Hade rosett frisyr idag, och rosa naglar och örhängen.
 


Kläder:
Kofta -
Vila
Linne - Gina tricot
Halsband - Gina tricot
Jeans - Fornarina
Örhängen - Accessoara.se

















Kommentarer
Postat av: Ullis

ja jag vet ska fixa en bra bild bara :D men jag kommer ihåg dina skor, det var fett snyggt men jag tänkte ha guld? Guld och svart är väl snyggt? :D

2009-05-05 @ 19:43:03
URL: http://sumo.devote.se
Postat av: Isabelle

Gud va fin frisyr :) va det inte svårt att göra den?

2009-05-06 @ 11:16:13
Postat av: malin

guud vad sött !

saknar dig jätte mycket bea !

2009-05-07 @ 14:55:18
URL: http://malinmalinmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0