Keep on fighting

Vi hade bara en lektion efter matte provet sen hade vi håltimme hur länge som helst. Så Jessica Jossan och jag drog hem till Jessica och käkade lunch.
Efter det skulle vi tillbaka till skolan för att lyssna på en föreläsning av Mona sahlin. Jag trodde inte att jag brydde mig om politik alls men ärligt talat är det ganska intressant. Hon pratade lite om ekonomi krisen och hur alla drabbas av den, ärligt talat så har jag inte märkt någonting. Det kanske beror på att jag är ganska ung, och inte själv jobbar.
Jessica och jag skämtar alltid om "låg-konjan" när vi shoppar, vi vet ju knappt vad ordet konjunktur betyder.
I alla fall, åter till det lite mer alldagliga, idag ska jag ut och springa och sen klistra fast mig framför det underbara greys anatomy. Fram till dess ska jag bara ta det lungt, så Puss på er alla

Lunch hemma hos Jerkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0