Oh I'm having so much fun

Okej nu är det en timme kvar tills jag ska åka, och jag fattar inte varför jag var så stressad förrut. Nu är jag klar fixad, bytte kläder till något mer passande, lockade håret också. Så nu är jag alltså sysslolös i en timme, datan får lösa det problemet. Får se om jag hittar på något efter skivan, men jag tvivlar på det.

Till en helt annan sak, jag ska ju klippa mig på fredag. Vad tycker ni, ska jag fortätta ha min snelugg eller ska jag klippa en rak? Alla säger olika och jag kan inte bestämma mig.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det heter inte "böt" kläder:P "böt" är inte ens ett ord;)

"bytte" ska det va:)

2009-05-09 @ 20:21:38
Postat av: Anonym

snelugg:)

2009-05-10 @ 19:27:57
Postat av: rebecca

raklugg och lite kortare hår :)

vart har du köpt din kjol? jätte fin!

2009-05-12 @ 11:04:25
Postat av: Bea

Jag har köpt kjolen på Gina tricot :)

2009-05-12 @ 13:42:37
URL: http://galetmycketbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0